hankardeslerr İzmirdeyim Bu sene tam gün değil sabahçı yazdırdım yarı özel yarı devlet katkı payı 1500 olmuş bide gönlünden ne koparsa bağış birdee kartlı sistem var ona ekstra para vericez onun miktarını hatırlamıyorum ee sonrada ihtiyaç listesi koyacaklar önümüze