sevimliidostlarr Yelda35 bugun sabah haberde okudum antepde sanırım 300 u askın sokak kopegınden sadece 30 kalmşş 😕
tubasd Yelda35 insan oğlu heryerde aynı bu ülkü su ülke fark etmiyor çürük heryerde çürük birileri bişey yapmalı o birileride şuan için biziz bizim evlatlarimizi yetiştirişimiz her insan bir alemdir kaç bin kişinin hayatına dokunuyor çok önemli bir iş ayrıca bir fikan diskisimiz bir iş kurusumuz birşey üretmemiz kişi kendinden başlamalı diye düşünüyorum en önemli topluluk ailedir biz şuan gelecek nesilin temelleriyiz ama olay ailede sarsıntıya ugruyar nasıl sağlam bir bina olabilirki
Yelda35 tubasd katılıyorum size. Şiddet görem kaç kadın, öldürülen kaç kadın, ailesi kabul etmediği için denemeyen kaç kadın. Tecavüz edilen kaç çocuk inanın bazen aile diyoruz da ailesinin kendine hayrı olmayan insanlar var cidden
Yelda35 katilcivciv gideceğim ablacım zaten. Saydıklarım her yerde yok mesela yurt dışında hangi ülkede çocuk tecavüxğ bukadar dilde? Veya bu kadar hayvan katletme ? Ben çok göremedim.
tubasd Yelda35 bunlar herzaman vardı olacakta daha dün akşam arkadasimla konuştuk habille kabilden bu yana süre gelen şeyler.. Herkes kendi kapisinin önünü süpürsün derim ben elaleme laf atılacağını çok sevdiğim bir laf var ‘ilk tssinen günahsız olanınız atsin’ diye o misal
biroglanannesii1 Yelda35 Tabiki dünyanın her yerinde var ama son zamanlarda Türkiye’de duyduğum kadar çocuk tecavuzunu şu an yaşadığım ülkede duymadım. Her okulda giriş çıkış saatlerinde polisler kapıda bekliyor en sonki çocuk çıkana kadar bile çocuğa fazlaca değer var vatandaşı olsun olmasın. Sapik heryerde sapiktir ama ülkemizde bu kadar sıkı güvenlik önlemi duymuyorum ve gerçekten son zamanlarda çok arttı.
Yelda35 tubasd elalem halk oluyor sanırım? Siz kapınızın önünü süpürün ben süpüreyim de ama kapısının önünü süpürmeyen çok insan var
tubasd Yelda35 öyle değil hani boşanmak isteyen kızlar elalem ne der derdinde yada ailesinden destek almak isteyenlerin karşısına çıkan elalem var ya onları kastediyorum Ben kendimde yapmaya çalışıyorum ya tabi dört dörtlük değiliz ama ağaç yapraklarının neden koparilmayacagini bir çiçeğin dalından neden koparılmamasi gerektiğine kadar anlatmaya çalışıyorum ileride topluma karışınca biliyorum bir çok huyu değişecek ama ekilen tohumlar inanıyorum ki çıkacaktır
tubasd Yelda35 amin hem iyilerle karsilastirsin hem iyilerin kıymetini bildirsin ve onlarda iyi olsunlar
Ecem__ Yelda35 4 yil ve oncesi hayat obkadar guzeldiki hastalik dediler deprem dediler turkiyeyi mahfettiler bahaneyle
Tgkaneses katilcivciv aşırı milliyetçi biriyim öyle yetiştim öyle büyüdüm fakat hayal dünyasında yaşamayın Türkiye nin hali berbat
Lavanta35_ katilcivciv Finlandiya suç oranı %1.63 mesela. Hiç bir ülkede suç olmaması imkansız insanlığın olduğu yerse kötülük daima olur ama bunu kontrol edebilmek daha uygun şsrtlar yaratmakta seçenekler arasındadır
Yelda35 biroglanannesii1 katılıyorum size ama hangi ülkede yokmuş diye soruyorlar mesela sizin yaşadığınız ülkede var mı hayvan katletme