Yelda35 Sanmam sürekli Amerika ve Avrupa’nın bizi kıskandığı dile getiriliyor ama kıskanılacak pek fazla sey göremiyorum. Sokaklarda en basitinden bir çöp dahi bulamazsınız insanların duyarliligi bile çok güzel. Tabiki kalabalık olan bölgeleri es geçiyorum homeless vs insan kalabalığı yüzünden ister istemez çöp oluyor (New York gibi.) ama onunda bazı bölgeleri böyle Manhattan gibi turistlerin yoğun yaşadığı yerler.