pinar1108 asennaa valla daha 2 saat oldu sünneti yaptıralı bezi açıp bakmadık henüz uyuyor uyansın çişi yapınca bakayım ne durumda😅
papatya09_ pinar1108 kızlar dua edin oğlumda su fıtığı ameliyatı olacak salı günü 2 takım koydum zıbın koydum corap koydum başka neler koymam lazım
pinar1108 papatya09_ allah şifasını versin hemen iyileşsin kuzucuk inşallah dua ederim ben minnoşa😊 belki sevdiği oyuncaklardan götürebilirsiniz yanınızda oyalansın diye 🥰
papatya09_ pinar1108 2yas 7 aylık oğlum çok hareketli nasıl olacak bilmiyorum anestezi verecekler battaniye alsammı bilmiyorum çıkınca sarmak icin
pinar1108 asennaa yok lokal anestezi oldu bizimki, yanındaydık işlem sırasında oyuncak falan gösterdik durdu şükür. Yolda gelirken arabada uyuyakaldı şimdi uyanmasını bekliyoruz😅
Deletedmom_110 pinar1108 hadi hayırlı olsun Rabbim askerliğini damatlığına da göstersin inşallah bizde 57 günlüktük olduk şimdi 19 aylığız en doğru kararı vermıssınız
pinar1108 Deletedmom_110 maşallah size allah damatlığını göstersin inşallah 🥰 erken yaptırmak en güzeli ya
pinar1108 mlkechnn @asennaa evet kızlar az önce uyandı ara ara ağlama geliyor ama korktuğum gibi değil iu an
pinar1108 mlkechnn merhaba, gayet iyiyiz😌 ilk 2 gün ağlamalar oldu, bugün banyo yaptık ve bandajları çıkardık(doktorumuzun yönlendirmesiyle) maşallah bugün gayet iyi. Sabah öğle akşam kantaron yağı damlatıyoruz pipiye, baya toparladı :)
pinar1108 mlkechnn yok çok zorlamadı geceleri uykusu iyi maşallah bir değişiklik olmadı, gün içinde birkaç defa ağlamaları oldu ama bitti onlar da😌
mlkechnn pinar1108 işlem yapılırken hiç aglamadı ama şimdi baya yıktı ortalığı ağlayarak uyudu hep böyle mi ağlıyolar içimi parçalandı ya