199887 pinar1108 anladım biz devlette yapicaz rnadevu aldık ama bi yandan da icimden gelmiyor yaptirmak çünkü bana bastan sona kadar cocugu uyutucaz dediler yani lokal degil cevremdekilerde ugrasmayalim diye oyle yapacaklar dediler belki de çocuğun narkoz etskiyle uyanmayabilir vayahut gec uyanabilir 13 aylık suan sizin süreç nasil ilerledi
pinar1108 199887 allah korusun, içinize sinmiyorsa bence genel anestezi yaptırmayın☹️ bizim lokal anestezi oldu, işlem 10 dakika sürdü sadece. İlk 2 gün ağlamalar oldu ara ara. Bugün 4. gün ve bayağı iyileşti:)
feyzahmet pinar1108 hayırlı olsun annesi🤍biz de 3,5 aylık olunca yaptırmak istiyoruz 15 gün sonra. dikişli mi oldu bakımı nasıl? sünnetten 10 gün sonra kalabalık mevlüt yapıcaz sorun olur mu bebek için?
pinar1108 feyzahmet sağol kuzum sizin de darısı başınıza. Bakımı için sadece her bez değiştirirken 7-8 damla kantaron yağı damlatıyoruz. Dikişli oldu, 4. gün bugün baya iyileşti bence 10. günde hiçbi şeyi kalmaz minnoşun🥰
mlkechnn pinar1108 işlem yapılırken hiç aglamadı ama şimdi baya yıktı ortalığı ağlayarak uyudu hep böyle mi ağlıyolar içimi parçalandı ya
pinar1108 mlkechnn yok yok merak etme çiş yapmıştır yanmıştır muhtemelen ondan ağlamıştır yarın da ağlar ama ilk günkü kadar çok olmaz azalarak bitiyor ağlamalar😊
Ruveyda_ pinar1108 benim bebeğimde 2 aylık sünnet yaptıracağız çok tedirginim sünnetten önce kan tahlili istiyorlar mı
mlkechnn Ruveyda_ ben tam 2 aylık 14 ağustos da yaptırdım. Kan tahlili yok. Sünnet sırasında hiç ağlamadı eve geldik uyudu 1.5 saat sonra 20 dk süren bir ağlama krizi ilaçların etkisiyle uyudu bir iki kez çiş yapınca ağladı akşama hiç bişeyimiz yoktu iki krem karıştırıp sürdük ve kagıt bardak kullandk pipiye ilk çiş ten sonra ağlamadı değmediği için
Balbocegi__ pinar1108 hayırlı olsun, biz de 3,5 aylık bebeğimi 6 gün önce sünnet ettirdik. İlk gün ağladı sadece sonra acısı geçti 🥹
Ruveyda_ mlkechnn bizden bugün kan tahlili istediler zar zor verdik ama boşa gitti pıhtılaşmış doktor tekrar istedi çok üzülüyorum ne yapıcam bilmiyorum sizden istememişler ne güzel bizden niye istiyorlar