Selam kızlarr,
Bugün oğluşum sünnet oldu. 3 ay 25 günlük🥰 çok şükür o kadar rahat geçti ki, lokal anestezi sünnet işlemi dahil yarım saatte işlem tamamlandı. Oğlum sadece iğne yapılırken biraz ağladı o kadar. Sormak istedikleriniz varsa seve seve cevaplarım. Şimdi eve geldik uyuyor, doktorumuz 2 saat sonra ağlayabilir hiç endişelenmeyin anestezi etkisi geçeceği için dedi😊