tekbasimabakiyorum çok hafif doğal görünümlü beğeniyorum mesela üst dudak çizgisini hafif ortaya çıkarıcak kadar ama bende çok görüyorum korkunç geliyor takıntı haline geldi dudak 2 metre önde ürpererek bakıyorum güzel olmadığını bilseler keske ama herkesin beğenisi farklı