Asyaveannesi04 tekbasimabakiyorum florya da Refika güzellik var çok memnun kaldım bu senede düşünüyorum 1.5 sene önce yaptırmıştım herkes çok beğenmişti
queenmom_ tekbasimabakiyorum Ben seviyorum yaptırıyorum da ördek gibi öne sarkmayan dolu dolu durak dudaklar hoşuma gidiyor bir kez yaptırınca dolgu inince yine yaptırmak istiyorsun
iki_prensesannesi tekbasimabakiyorum bende 1ml üst dudak dolgusu istiyorum ama kaliteli bir yer arıyorum Ankara’da