Gryffindor Açıkçası dozunda olanları ben çok beğeniyorum ve istiyorum da ama bilin bakalım ne eksik 😃
lAmMelodi Tatlican Evet arkadaşım yaptırdı kızın eski haliden eser yok.Ama günah Allah özenip yaratmış.Sen güzelsin bu arada napıyorsun burunu ya😂😂Zaten yaşından küçük gösteriyorsun.
Tatlican lAmMelodi Ayy tesekkur edeerim tatlim ❤evet ama normalde çok hoşuma gitmeyen 2kiz vardi burunlarini yaptirdilar aman allahim bildigin ünlü gibi oldular ve oyle abarti makyaj olmadigi halde
Tatlican Tubasahra Senin cokmu ince canm.Benim alti çok bile dolgun bana göre bende incelteyim herkes mersine ben tersine😂😂
Annesi23 tekbasimabakiyorum ya bende estetikliyim ve estetiğe asla karşı değilim ama dudak dolgusu çoğu insanda berbat duruyo gerçekten. Liseden bi arkadaşım vardı kızı görseniz bebek gibiydi yüzü çok güzeldi dudak dolgusu yaptırmış görünce şok oldum mahvetmis o güzel yüzünü. Çok sahte duruyo bence
Fusunf tekbasimabakiyorum herkesin dudağında var evet hiç doğal değil ben sevmiyorum şahsen yaptırmam . Ama banada hiç gerek yok belki gerek görseydim düşünürdüm hiç bilemedim .
ArvenMom tekbasimabakiyorum dudağım da 3 cc var etrafım da herkes eşim de dahil çok beğenir yaptırdığım yer işini çok güzel yapıyor 🩷☺️
Gryffindor Tatlican Ahahah aynen bakalım İstanbul’a temelli dönüş zamanı yaşın da getirdiği gereklilikle yaptırırım bazı müdahaleler belki 😃
Tatlican zeynepyusufaslan Aman bu erkelerde biz isteyince aman ne gerek var sen zaten guzelsin .😂Birseyi kafama koydugumda ikna oluyor allahtan😂
zeynepyusufaslan Tatlican benimki gerçekten doğallıktan yana ben de tam tersi kokoş olayım bişeuler yapayım modunda adam köylü güzeli seviyor bacım 😅😅😅
Asyaveannesi04 tekbasimabakiyorum Bence yaptırmayın benimde dolgun bir ara takmıştım, renklendirme yaptım güzel bir yerde miis gibi oldu
Tatlican Gryffindor Benim tek istedigim lazer onada tembellikten gitmiyorum bana ev işi utü filan de ama dsarda iş deme