Dudaklarımı herkes çok sever, beğenir, dolgulu gibidir diyebilirim. Ama taktım kafayı, neden bilmiyorum içimden dolgu yaptırmak geçiyor. Etrafa bakıyorum herkesin dudağında dolgu var, bazıları cidden çok kötü duruyor bazıları ise mükemmel olmuş. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, beğeniyor musunuz? Eşim bu arada yaptırsam kesin beğenir çünkü tam böyle gold digger tarzı milf tipleri beğeniyor, biliyorum, çaktırmasa da benden kaçmıyor diyelim 🤣