JuliJuli06
Bebeğim 17 aylıkken influenza oldu ona bağlı olarak beyin iltihabı yani ensefalit geçirdi sağ el sol ayak kasılması oldu aynı zamanda karaciğer değeri çok yüksekti ve yoğun bakıma yattı 2 ay orda geçti emar çekildi beyinde sol talamusta 3-4 milimlik karattı görüldü hasar bırakabilir bu zamanla geçebilir veya kalıcı olabilir dedi epixx verdi şuan onu kullanıyor çok şükür sonrasında nöbet olmadı en az 2 yılı tamamlaması gerekiyormuş wes testi yapıldı temiz çıktı ama büyük hastalık atlattık 🥹rabbim kimseye yaşatmasın çok zor