kaderroza 25 gundur tedavi goruyoruz ilk epix topamax kullanildi hastanede daha sonra B6 ve sabril eklendi epixxi kestik, nobetleri durmadi dun itibariyle synacthen igneye baslandi. Suan igne sabril topamax ve b6 kullaniyoruz igmeyi haftada 2 gun vurdurcaz. Dun igneden sonra nobetleri bi anda artti gunde en fazla 20 30 selamlama nobetiyken dun 80 kez yapti. Synacthen kortizon hormon ignesi oldugu icin beyindeki stres hormonlarini calistirip en pik noktasina ulastirmis bugun 2. gunu sabahtan itibaren 23 kez yapti. Bu igne genelde 4. Dozdan itibaren nobetleri durduruyormus genelde okudugum yazilara gore sabredip beklicez bizde insallah ise yarar. Siz sadece ilac tedavisimi goruyorsunuz nobetleriniz nasil?