JuliJuli06 cok gecmis olsun. Benim bebegim 2 ay 9 gunlukken ayni gun icinde bi kac saat arayla kasilma oldu kucagimiza alinca yapmiyordu kizariyordu kasiliyordu. Hastaneye gittik yatirdilar west suphesi dediler belden sivi mr vs baktilar bisey cikmadi gelisimi bas tutmasi goz temasi hersey vardi sonra epix diye bi surup verdiler topamax da basladilar eeg si normal gelince epixi kestiler bi sure topamax kullanacak dediler. O ilaci kullaniyoruz su an 4 bucuk aylik o gunden sonra hamdolsun oyle bisey olmadi west denilmedi suphesi var deniliyor hala aciklama yapmadilar sebebi neydi bilmiyorum tabi ben milyon kez arastirma yaptim psikolojim vok kotu durumda bu postu bile arama yaptigimda buldum. 20 agustosta kontrol eegsi cekilecek o da normal cikarsa ilaci kesme plani yapiyor doktor. Ankara bilkent sehir hastanesine gidiyoruz biz metabolizma da testleri de normal demislerdi habire bisey istiyorlar cocugu delik desik ettiler aglamaktan gozumde yas kalmamisti cok zor suphesi bile cok zorr belki sizinki de degildir baska doktorlara goturdunuz mu? Cok iyi anliyorum sizi Allah yardimciniz olsun dua eder dua beklerim Allah kimseyi evladiyla.sinamasin nobetleri nasil oluyordu bir de bana bilgisini verirseniz nasil anladiniz