aysoshh aynen kil gibi yapıyor ben de aynı benzetmeyi yapıyorum ,çok çeşit mama kullandık hepsi aynı şimdi raporlu mama kullanıyoruz ,anne sütü de alıyor ekgidaya da başladık yine aynı , 3-4 günde bir kaka yapıyordu bir kere 7-8 günü görünce yarım lavman yaptım dolu dolu çıkmıştı , şimdi de ekgidaya başlayalı beri 2 günde bir yapıyor