Kızlar merhaba bebeğimin doğum kilosu 2970di sonra 2660a düştü şimdi 12 ağustosta tam 3 aylık olacak Salı günü doktora götürdüm kilosu 4.760 çıktı emiyor ama sütüm yetmiyor mamada sma kullanıyorum ama çok mama vermiyorum akşamları sütüm azaldığında bazende bu ara memede ağlıyor o zaman mama yapıp veriyorum 3 aylık bebek 60cc mama verince çok kusar mı ya kızım çok kusuyor doktora fotoları gösterdim e nabızda reflü yazmış ama bi tedavi uygulamadı geçen özele götürdüm işte oradaki de olabilir 3aydan sonra azalır dedi bebeğime nasıl kilo aldırabilirim yardımcı olabilir misiniz