aysoshh yok benim sezeryanla dogum yaptım önceden alerjim hiç yoktu… sonra vucudum kurdeşen olmaya başladı serum yedim igne yedim gecio tekrar cikiyorsu bu serum ve iğne vuruldugum icin 5 saat emziremiyorudm o sorun degildi ama geçmedi sonra ilaç kullanmam ve farkli bir igme vurulmam şartti bende kulkanmak zorunda kaldim o ilaci ve igneyi kullaniyorsam emziremiycektim bebegw gwciyormus maaleseg 1 ay kullanfim tam gecti 1 ay sonra o zmnda sutum gotti zaten cok az da vardi.