Yemekler değil de yiyince hissedilen mutluluk tokluk süt yapıyor bence:) aç kaldım psikolojisi olursa sütünüz azalır bebise yetmez sağlıksız şeyleri yemeyeceğim bebeğime kaliteli süt vereceğim istediğim kıyafetlere gireceğim diye düşüne düşüne abur cubur tatlı ekmek vs kilo aldıran ne varsa kesmeye çalışın kilo vermek için emzirmekten daha iyi bir fırsat yok ek gıdaya geçince 8-9. Aylarda emzirme baya azaldığı için şu anki kadar etkili olmayabilir destek alamazsanız bol su içip meyveye saldırın gerekiyorsa işlenmiş gıdalardan iyidir en azından, ekmek olarak da hiçbir şey yapamıyorsanız esmer ekmekleri deneyebilirsiniz bir de akşam 8den sonra bir şey yemezseniz sizden iyisi yok😂 ben aksam yemeyerek (arada gündüz tatlı dondurma yedim de) tıkanıp kalan 8 kilomdan 4ünü verdim