annebebek012
Canım ben emzirme döneminde çok yememe rağmen çok kilo verdim. Bünye ile alakalı olabilir. 64kg hamile kaldım 79kg doğuma gittim şuan bebeğim 5 aylık 63 kiloyum. İştahım çok açık bebeğim sadece anne sütü alıyor o yüzden kilo veriyorum sanırım. Sana tavsiyem şu yönde. 2 sene önce 75 kiloydum 64 kiloya düştüm 6 ayda. Öyle hemen kısa sürede kilo verme bence sabit kalması için.
Beyaz ekmeği kes, şekeri kes, hamur işi yeme. Bol sebze yemeği tam buğday ekmeği bol salata kuruyemiş kuru meyve ayran kefir et tavuk bunlardan tüket. Mesela 2 parça tavuğun yanına bol salata tüket. Çok acıkınca kefir iç yoğurt ye bir müddet sonra bünye alışacak acıkmayacaksın. İnternete yaz alternatif bir sürü şey var. Kek istediğimde şekersiz kek , pizza istediğimde ise yulaftan pizza yapıyordum kendime. En önemlisi hayat standardını değiştirmek. Şimdi bunları yaparsın kilo verirsin verdim dersin sonra bidaha yemeğe devam edersen tüm kilolarını geri alırsın.