tani yani okuduğum şeyi şu an unutmak istiyorum. Tövbe ya bebek =anne , hele ki 3 aylik. Yani bırakılacak emanet edilecek bir nesne falan değil. Bu düşüncenizin kesinlikle bir mantığı yok. Eşinizle gitmezsiniz , 9 Ay sonra bebeğinizle o ülkeye gidersiniz. Bebeğinizi besleyip buyuteceksiniz , eşinizi değil. Tek gidemiyorsa kayinvalidinize bebeğinizi bırakmak yerine, onu esinizle gönderin…