Konu anne sütü değil, bebek sütle de mamayla da büyüyor bir şekilde. Siz ciddi misiniz yahu? 3 aylık el kadar bebeğinizi bırakmayı düşünüyorsunuz. Şaka gibi. Ben 4 aylık bebeğimi babasına emanet edip uyuduğumda, dışarı çıktığımda özlüyorum. Gençlikle ilgisi yok, bebeğine yeterli değeri vermiyorsun o kadar. Eşinle yurtdışına gitme mecburiyetin yok fakat o bebeğin her an yanında olmaya mecbursun. Şuan o sadece seni biliyor, tek bildiği yüz, tek bildiği koku sensin. Gözleri bir tek seni arıyor o kadar muhtaç sana. Ve sen sütten bahsediyorsun. Yazık. O kadar anne olabilmek isteyen fakat biyolojik sorunlardan dolayı olamayan kadın kendini kahrederken sen anne olabilmişsin. Senin gibi anne olmaz olsun, sen zaten anne değilsin, doğurmakla anne olunmuyor. Bunları düşünebildiysen anne falan değilsin sen.