Belinayozr bende 2 aylık bebegimi emzirirken gördüm ve cok üzüldüm . Bence herkes anne olamıyor ,ben bakamıyorum 1 yaşıma kadar kaynanam baksın diyor bide kendi yurt dısına gidiyor düsünceye bakarmısınız ya saka gibi . Bebege cok üzüldüm gerçekten herkes anne olmamalı. Biraz sert yorum yaptım ama 3 aylık bi bebek anneye muhtaç ve bebek onun için hiç bisey saka gibii