Diğer gönderlerinize baktım da sürekli, acilen taşınmamız lazım bebeğim küçük bir şey olur mu, orada doktor bulabilir miyim öyle mi böyle mi şöyle mi diye bi ton konu açmışsınız. Hanımefendi cehennemin dibine taşınmıyorsunuz altı üstü Rusya’ya gidiyorsunuz ve 3 aylık bebeği 1 yaşına kadar bırakmaktan bahsediyorsunuz. Şimdi ben size vicdandan mı bahsedeyim annelikten mi? Pek nasiplenmemişsiniz galiba bu duygulardan. Tuvalete gidemiyorum ben yeri geliyor çocuğumu odada tek bırakmamak için. Pes vallahi.