Aynı suluktan ben de aldım ikizlerime. Kızım çok çabuk kavradı, oğluma da kendim içiyormuş gibi yapıp gösterdim bikaç defa. Sonra suluğu ona verdim biraz ısırdı yapısı tuhafına gitti falan ısrarla teklif ettim hemen alıştı kolayca içiyor ikisi de 13,5 aylıklar