Zhra78 evet kapakta akıtmasını engelleyen bir tıpa var ya onu açıp kapağı tekrar kapadım akıtmaya başladı sonra bak dedim ters çevirdim suluğu yere üç beş damla damlattım su geliyor falan dedim iki gün öyle yaptım üçüncü gün kendi kullanmaya başladı 10 aylıktı. Her çocuk başka kimi 5. Ayda kavramış ama bizimki anca kavradı