mervenalp sizi çok iyi anlıyorum.Rabbim tez vakitte şifasını versin inşallah.Eegsinin temiz çıkması çok güzel.Bizde 2 hafta etlik şehir hastanesinde yattık.Herşeyimiz normal sadece nöbet geçiriyoruz ve eegmiz çok bozuktu o yüzden west sendromu denildi.Araştırmalar sonucunda bize west sendromu olmaya ramak kalmış dendi ve hemen snaycten iğne tedavisi başlandı.nöbetleri baya azaldı.6. Dozdayız,inşallah tamamen atlatırız