JuliJuli06 şifa olsun inşallah.Bizdede iğnenin ilk dozunda çok ağır bir nöbet geçirdi bebeğim doktorlar hemen müdahale etti.Bazen iğne nöbetleri arttırabiliyormuş.Şuana kadar 5 doz olduk.Nöbetlerimiz daha bitmedi.Arada 1-2 tane nöbeti oluyor.Bize iğne 0,5 ml olarak veriliyor .Sizde İğneyi 1 ml olarak mı veriyorlar.?