Aybasak bebeğimin kasılmaları vardı ve net şekilde nöbet olduğu belliydi selamlama nöbeti denen şekildeydi bir doktor gazdan yada aciktiğinda yapar dedi ama 2 ay olduğu halde bitmemişti devlette eeg cektiremedik uyumadi ilac vermek istemediler,en son özel kliniğe gittik samsunda çocuk nörolojiye orda ilac verip uyuttular ve hemen teşhis kondu eegsi kötü çikti.