Madamehappyyyyy merhaba Allahıma şükürler olsun ki bebeğim sağlikli,west durumu ortadan kalkti,nöbetleri yok sabril ilaci birakti şurup ve b6 içiyor,eegleri de temiz,22 aylik olacak kelime sayisi az,gelişim tesetleri de iyi geldi özel eğitime şu anlik gerek yok dediler,fiziksel olarak da çok hareketli yerinde durmuyor,sizin çocuğunuz nasil