zkusagianne tmm sizi de anlıyorum da benim tepkim zaten burda cahiller, cehalet, saçma insanlar vs yazanlara oldu. Siz kendi düşüncenizle açıklamışsınız, eyvallah derim. Sistem de mesajlarımı siliyor, kopukluk oldu, hacamatta kan tahlillerdekinden daha az çıkıyor, bebek ağlamıyor bile yazmışım sistem tarafından silinmiş. Amaç ne?