Themom_ yazdığınıza karşılık hacamatı sağlık bakanlığının kendi araştırma hastanesi yapıyor, bana nasıl soruşturma açacaklar yazdım. En başta kendini soruşturması lazım o zaman.
Hayır kendim yapmıyorum, araştırırsanız tıp fakültesi mezunu doktorların merkezleri olduğunu ve gayet yasal olarak çalıştıklarını görürsünüz. Onları çoktan içeri almış olmaları lazımdı o zaman