Yasirefeninannesi cevaba yanlışlıkla sizi etiketlemişim, kusura bakmayın. Kesinlikle katılıyorum. Sıbyan kursu bağnazlık olur ama piyano, ingilizce övülür. Biz İngilizceye de göndeririz, sıbyana da. Kimseye hakaret etmeyiz. Ama bunlar nerden alıyor bu hakkı ya da nerden buluyor bu haddi anlamıyorum.