Kızlar ben de almayı düşünüyordum robot süpürge ama dün akşam eşimle haberleri izliyoruz robot süpürge haberi geldi şarjdayken alev almış yangına sebep olmuş Allah korusun 🤦🏼♀️ eşim de döndü diyo ki bak almak istiyordun aylardır ben yalvar yakar aşkım nolur al işimi kolaylaştırsın elimde bebek var çocuk var çocuklarımdan yetişemiyorum diyodum almıyordu dün gece de ona bahane oldu almamak için bide diyor ki tüh gördün mü tam sana robot süpürge alacaktım neyse almıyım çocuklarıma bişey olur 🤣🤣🤣