sedaa0 bisenakillisinzaten yemek yapmak dışında hiçbir şeyi sevmiyorum. Misafir gelsin 10 çeşit yaparım ama evi süpürmek zor geliyor 🥲
Ballikizim99 bisenakillisinzaten ütü yapmayı severim ya bence en yormayan ev işi akşam açarım dizimi karşıma izleye izleye ütü yaparım gerçi çamaşır çok olunca bayabiliyor ama diğer işlere göre daha iyi en sevmediğim ev işlerinde geriye kalan herşey hiç sevmem iş yapmayı😅
sedaozan bisenakillisinzaten ay yeter ki kocam Ve oğlum ayak altında gezmesinde müziğimi açar hepsini severek yaparım 😂
2minika meta1 bence çok zevkli ya ,kurutma hevesim hiç yok şu an bana iyi geliyor bunu yapmak dhahaj😂😂
matruskabebek bisenakillisinzaten bulaşıkları müzik eşliğinde elle yıkamak çok stres atıyor resmen bulaşık biriksinde gidip yikiyaym havasıdayım
Papatya-eylul88 bisenakillisinzaten hiç birini sevmiyorum yemin ederim.ama mecbur yaparim.bazen gaza gelir güzel yemekler yapardım ondanda sıkıldim
annebenanneoldum Hiçbirini seçmiyorum hepsinden nefret ediyorum. Hangisinden daha az nefret ediyorsun diye soracak olursanız hepsi benim bebeklerim hiç birini ayırt edemem hepsinden eşit derecede nefrett
eraysen bisenakillisinzaten hiç biri demeyin dediğiniz için bulaşık makinesi çamaşır makinesi ve robotun tuşuna basmak 😂
kasimonbes bisenakillisinzaten ütü ütü ütü ütü ütü toplayıp ütülerinizi bana gönderin günlerce ütülerim 😂