Papatyaa21 bisenakillisinzaten süpürmek ve vileda rahatlatıyor çok sevdiğimi söyleyemem ama banyo temizlemeye bayılırım foşur foşur 😂😂😂
Tubasahra bisenakillisinzaten Soyle balkona çarpa çarpa çamaşır asmaya bayılırım.😁 Bir de sayilırsa malzeme varsa yemek ,hamurisi yapmak
hifakus bisenakillisinzaten ütü yapmak 😁😁 en sevmediğim de kıyafet katlamak elimden gelse herşeyi askıya asarım 😂😂
Deletedmom_115 bisenakillisinzaten süpürge ütü ve buşalık makinası boşaltmaktan nefret ediyorum ya 🥲🥲
salda Ben genel olarak temizlik yapmayı çok seviyorum özellikle suyla yapılan işleri daha bir severim bir tek çamaşır katlayıp yerleştirmeyi sevmiyorum 🙃
2minika meta1 bence çok zevkli ya ,kurutma hevesim hiç yok şu an bana iyi geliyor bunu yapmak dhahaj😂😂
bitboylum bisenakillisinzaten bulaşık yıkamak,yemek yapmak, evi süpürüp silmek asla dağınıklığa katlanamıyorum ama bebekle artık biraz daha zorlamaya başladı
Tomris-Hatun bisenakillisinzaten ütü yü seviyorum cunku utu yapinca diyorumki bunu yapan herseyi yapar . Bi nevi kendimi gazlamama sebep oluyor