Kararsizaney bisenakillisinzaten bende temizlik yapması severim terapi gibi geliyor bana birde yemek yapmasını çamaşır ve ütüden nefret ediyorum
Migrenimtutuyovalla bisenakillisinzaten Cam silmek 😬 Çok seviyorum cam silmeyi 2 haftada bir silerim 🥳
Mertveannesi2211 bisenakillisinzaten oğlumla tek iken hiçbirini yapmayı sevmiyorum 😀 ama pazar günleri eşim oğlumu çıkardığında, kulaklığımı takıp müzik eşliğinde dip bucak bütün işleri yapmaya bayılırım 😀
2ogullu1anne Ütü hariç tüm ev işlerine bayılırdım.Klima olunca ütüyü de sevmeye başladım.Açıyorum bir gün ⅔ saatimi ayırıyorum.
Feyzosumunannesi bisenakillisinzaten Süpürmek ve yemek yapmak. ( en sevmediğim bulaşık makinesini boşaltmak çamaşır katlayıp yerlestirmek)
Jessica_hala bisenakillisinzaten yemek yapmayı severim balkon yıkamayı severim. Ütü yapmayı sevmem düzen severim o yüzden onu da ihmal etmem
Prensim_06 bisenakillisinzaten gifteki süpürge bende var😅 ev süpürmeyi sevdirdi bana onun dışında bulaşık makinesi doldurmayı severim ama boşaltmak çok zor geliyor bana gözümde aşırı büyüyor
twinsmomm2 bisenakillisinzaten illa birini seveceksem düşünüyorum da valla hiç biri ya 😂 ama yemek yapmayı çok severim müzik eşliğinde yanında bir kadeh şarap içe içe tabi bu kadar keyifli hazırlığı çocuktan önce yapıyordum şimdi ya Allah diyip hızlı hızlı girişiyorum😂