Duyulurum bisenakillisinzaten yemek ütü bulaşık üçünü de severim terapi gibi ama çocuklarla üçü de zor 🥲
Lolik bisenakillisinzaten şey sayılır mı mesela biri bulaşık makinesini çamaşır makinesini doldursun bende düğmesine basıp çalıştırıyimmwkkdsksk
_Goktugunannesi__ bisenakillisinzaten Genel olarak hepsini seviyorum ama halıları kaldırıp yer beziyle dip köşe temizlik yapmayı daha çok seviyorum👌
Cobansalata bisenakillisinzaten tezgah köpüklemek 😍 çamaşırları atıp deterjan koymayı çok seviyorum ama asıp katlamayı değil 😂 bi de temiz yere Vileda yapmayı şöyle en kokulusundan