merve171214 herkes instagram olayını abartı buldu fenomen dedikler kimse bizim özgürlüğümüz kısıtlanıyor demedi
Evet asıl sorun buydu. Bir gece aniden ülkedeki kimsenin fikri sorulmadan ifade özgürlüğümüz elimizden alındı ve hala tertemiz cahil kafalarıyla “iyi oldu, fenomenler para kazanmasın” diyenler oldu. Burada bile o kadar çok kişi böyle yazmıştı ki şok oldum. Yahu mevzu fenomen veya para değil. Mevzu benim ifade özgürlüğüm. Ben kullanmak istediğim bir sosyal medya platformunu bile kullanamayacaksam nerde demokrasi? E bugün bunu yapan yarın internete erişimi de kapatır o zaman taş devrine döneriz hep beraber artık. Temuyu bekliyordum zaten açıkçası o yüzden 2 hafta önce tüm alışverişlerimi yapmıştım ama her şey üst üste geliyor. Bakalım ne olacak