
Bir uygun fiyatlı alışverişin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Ben kızçeme bolca toka (4-5 yıl yeter öyle bol 😂) çok tatliş bir toka organizeri(burada 1000 lira ben 200 e aldım. 1 bot, 1 spor ayakkabı, burada 4-5 bin olan manyetik blok oyuncağı, birkaç kıyafet, kendime makyaj fırçası, makyaj organizeri ve daha birkaç bir şey almıştım. Daha alacağım birkaç şey daha vardı ama galiba artık alamayacağım 😂