asell13 annesi öncelikle sakin ol lütfen. Bak benimde bebeğim 2 ay 13 günlük aynı şeyleri yaşıyoruz 60 CC den fazla asla içmez onu da 2 saatte bir verirsem almaz muhakkak 3 saat geçmeli. Doktora da sordum her bebeğin alışı farklıdır çocuğum aç diye düşünme dedi. Hatta bende böyle bir post açmıştım. Sende güzel düşün bak başka çocuk da varmış evde yavrum o da etkilenmesin. Bak ben sabah 6.50 den beri 50 CC içirebildim içmiyor , geçen gün çok ağladım açlıktan bişey olacak felan diye ama çişli bezi kakalı bezi çok iyi o yüzden üzülmeyi bıraktım iştahsız bebek bizimkiler. Başkasını ki olsa iki saat aç kalsa ortalığı ayağa kaldırır.