Ne yaparsam yapim yemiyor 2ay 22 günlük 2-3 saate 60 cc içiyor 2,5 saattir uğraşıyorum kabul etmiyor biberonu 4 saat önce 60 cc mama içmiş artık tükendim bittim gece 5-6 saat aç kalıyor en fazla 90 cc içiyor beni zaten emmiyor şaşırdım artık sinirlerim yıprandı tek başımayım eşim sürekli işte yatmadan yatmaya evde bana hiç bi desteği yok tek başıma bu yükü artık kaldıramıyorum 7 yaşında da oğlum var oda görüp etkileniyor çoğu zaman kızıma mama verecem diye oğlum saatlerce yemek bekliyor benden eve zaten yetişemiyorum hergün 2-3 saatlik uykuyla duruyorum çok doldum artık bi çözüm bulamıyorum bebeğim hep aç kalıyor şimdide aç uyuyor..