Aynı durumu ben 20 gün yaşadım neredeyse benim de çok sinirlerim yıprandı ben biberon değiştirdim meğerse az geldiğinden çocuk yorulup içmiyormuş Zaten mamayı seven bi bebek değil şu anda bile uyutuyorum dalar Dalmaz hemen mamayı veriyorum uyanıkken asla içmiyo wee nin cam biberonunu aldım çok akıtıyo hatta ilk verdiğimde çok gitti bogulur gibi oldu dedim bu da olmadı sonra bi defa daha biberonu eğdim çok gitmemesini sağladım zamanla alıştı bir iki dakikada mamayı bitiriyo zaten uyanırsa içmez bi kere dene bence ama dikkat et tabiki içirirken emin ol aynı şeyi yaşadım herşey denedim mama değiştirdim ama en son çareyi biberon ucunda buldum inşallah sana da çare olur