nisakb crybaby aynı durumdayız uyuyor 🙃dün gözleri kızarmıştı uyumamaktan ateşi yok şu anda bu yüzden calpol vermedim. Gaz sancısının huysuzluk arttırdığını fark ettim gaz damlası verdim iyi geldi
crybaby nisakb aynı durumdayız bende gaz damlası verdim çok gazı var vebsürekli menede uyumak istiyorsadece o yordu ☺️
hopdedik crybaby Sareerdogan bende corona asisi olmadim ama bebekler icin ileriki zamanda sorun yasamamak adina olmasi gerek tarafindayim,
hopdedik nisakb istediginiz zaman yaptirabilirsiniz aslinda sizin tercihiniz ☺️ gobek bagi dustuyse yaptirmaya baslayabilirsiniz
elifbye Bizde aşırı uyku dışında bir yan etki yapmadı ama ben doktor önerisiyle eve döndüğümüzde calpol verdim
nisakocyigit5106 nisakb ay bende aynıyım dün oldu aşırı zor elimden gelen bisey yok calpol veriyorum pek fayda etmiyor huzursuz
nisakb nisakocyigit5106 maalesef bir kaç gün öyle oluyor siz yine de calpol verin birde emzirin birde gaz damlası vs varsa verin gaz iyice tetikliyor 🥲
yaren1106 Yarın bizim de 2 ay aşımız var ve ben çok tedirginim ya çok ağlarsa diye 1 aylık aşısında resmen uğunmustu bebeğim çok ağlıyorlar mi nasıl sakinleştiriniz😭😭 bide şurubu gitmeden mi verdiniz aşı olduktan sonra mı
nisakb yaren1106 aşıdan 1 saat sonra eve geldiğimizde başladı ağlamaya o ağlayınca verdim birinci ay aşısında da öyle olduysa verebilirsiniz gitmeden önce benimki birinci ay aşısında hiç etkilenmemişti o yüzden huzursuz olana kadar vermemiştim
yaren1106 nisakb benim ki de birinci aşısında hiç etkilenmedi sadece iğne yapılırken cok ağladı o zaman ağrı kesici vermedim yarın 3tane olacak sanırım o yüzden iğne yapılırken cok ağlarsa diye cok tedirginim
yaren1106 nisakocyigit5106 yok ilk ay asisindan bahsettim kiz dedim ya yarın 3 tane olacak tedirginim diye😅
nisakocyigit5106 yaren1106 ay valla çocuktan dolayi kafam gitti uykuzuluk durmuyoo aşıdan sorna soluğu kesiliyor aglamaktan
yaren1106 nisakocyigit5106 oyy kıyamam ben yaaa benim kafa daha gidik aşısı bugün değil haftaya cumaymış kaç gündür stres yapıyordum şimdi daha çok yapıyorum ahhahahha
yaren1106 nisakocyigit5106 hayır daja yaptiramadik 16 agustostaydi eşim Sabah çalıştığı için bugün götürdük oda sadece cuma günleri aşı yapılıyor verem Aşısı dediler cuma goturcez