yaren1106 nisakocyigit5106 hayır daja yaptiramadik 16 agustostaydi eşim Sabah çalıştığı için bugün götürdük oda sadece cuma günleri aşı yapılıyor verem Aşısı dediler cuma goturcez
nisakb linamungan Anladığım kadarıyla kesin değil ama çoğunda ateş huysuzluk yapıyor çözümü de calpol 😭 ve eğer gazlı bir bebekse gaz damlası her ikisi bir arada olunca iyice huysuz oluyorlar maalesef inşallah sizinki kolay geçirsin 🌺