momsipek ciddi misin ya😳 bende bidakine ondan alayim o zaman. Bide yeni verdiyonu nu ben hic begenmedim son aldigim bezlerin ici beyaz ( öztaş dan aldigim mavi oluyodu ve daha yumusak ama sok marketten aldigimin icin beyaz) icindeki o seyler cok belli ve incecik hic begenmedim. Bidakine pure soft olanini alayim bendd cok saol tesekkur ederim. Bilseydim ilk basta ondan alirdim valla kimse de bunla ilgili bisi demedi neyse olsun ogrenmis oldum sayende bidakine onu alirim zaten en son aldigim oaket bitsin diye tam dolmadan değiştiriyodum😂