6 numarası değil ama goondan inanılmaz memnun kalmıştım sadece 6 numarayı üretirken kaliteyi evde bırakmışlar çok kötü çok çok kötü bir bez olmuş. Onun dışında mutlaka molfix denemelisin. Bebem natural de kesinlikle sızdırma yapmadı bizde ve bezin kalitesi de güzeldi.