momsipek sirttan tasmasi olağan bi durum zaten. Sıkı da baglasan cocuk hareket ettikce gevser. Onemli olan lastikli kisimdan gecirmemesi zaten sirt kismindan fazla kaka yaparsa bebek her kosulda ordan tasar zaten. Ayni durum benim oglumdada oldu sirttan tasirdi cok kaka yapmisti cunku bir ama digerl astikli ksiimlardan tasma olmadi