gokceege sleepy berbat bi bez bence benimkinde sürekli taşardı ve pişik yaptı, katlıyorum falan her türkü taşıyordu. Bi ara eşimin memleketine geldim benim bez markasının numarası kalmamıştı mecbur almıştık ama illallah yani.(bu arada A101 Sofia /sofia touch kullanıyorum aşırı memnunum) 0 pişik hiç sorunum olmadı