Ben iki ay önce başlamıştım 76 kilodan 65 e düstüm yani 11 kilo verdim ilk 20 gün zorlandım sonrası çok basit oldu benim için diyetisyene falan da gitmedim sadece sağlıklı beslendim ilk zamnlar her sabah lesliye yaptım 30 dk aç karna su ictim sonra kahve zaten o sırada saat 11 oluyor kahvaltı Faslı falan şekeri tamamen hayatımdan çıkardım en zorlxndigim kısım buydu ve abur cubur çok severdim artık hiç canım istemiyor şu an bu 5 kilo daha vermek istiyorum o yüzden spora tekarar basliyacam bakalım eğer motivasyon isterseniz yotubeden ebru egi diye biri var oda sağlıklı beslenerek çok kilo vermiş ben onun motive videoları sayesinde verdim bu sözü var ya istediğini iyeceksin yada istedigini giyeceksin çok haklı istediğimi iyince mutlu değildim ama istediğimi giyince çok mutlu hissediyorum