LinaElzem Asldrk teşekkür ederim aslında denemek lazım. 3 öğün beslenip sabah hafif kahvaltı öğlen ve akşam kabak yediniz değil mi peki ara öğün yaptınız mı kahve yanı kuruyemiş gibi.
Melekhnm nbanba bende 95 idim 6 ay ömce bi ara 84 e kadar geldim memlekete gititm 87 olmuşum daha veririsn değiniz gibi emiyor bebeğiniz
Melekhnm S-y şu an hedefim 79 görmek inşallah görürüm ayın sonuna doğru tartılıp bu postuma yazacam 30 Temmuz da tartı yapacam
PnarAkca34 7 kilo vermem gerekiyor daha 6 kilo verdim önceden ,memleketten geldikten sonra motivasyonum kalmadı motive olursam katılabilirim🥰
Birkullanici Melekhnm valla ben 20 günden fazla oldu dikkat ediyorum. Daha tartılmadım 73 ile başladım. Aman sanki hiç gitmedi. Perşembe eve dönücem tartılırım
Melekhnm zeyaslmel benim emzirmem çoktan bitti illa ki wardı sıvılar sanırım daga çok süt yapar ama siz yiyin takmayın bebeğiniz size bağlı beslenmesi
Melekhnm LinaElzem peki diyet yapıyormusunuz ,verilmesi lazım ama bazen tartılarda değişiklik olıyur az çıkıyır çok çıkıyor
LinaElzem Melekhnm 78 kilodaydım aralıklı oruç yaptım 76.8 indim. Sonra detoks içeceği almıştım 1 hafta kullandım geçen hafta 76.0 indim. Sonrasında aslında piknikti arkadaşlarla toplanma felan derken daha da inemedim. Şimdi tekrar bir düzene koyacağım inşAllah
Melekhnm Hanimeli-anne benim tatlıya düşkünlük yok ama canım sıkıldıkça bi şeuelr yeme istediğim olıyur aç olmasam da 😏boyun benimde 1.60