Yavrukedicik son cümlenize hiç katılmıyorum. Ablam diş çektiremez, ilaç yutamaz, kusamaz, tırnağı kırılsa dayanamaz bir kız yani hayatımda tanıdığım en acıya dayanıksız kişilerdendir ve normal doğum yapmıştı. Ben de hep kendimi ablam bile normal doğuma dayanabildiyse ben de dayanırım diye motive ediyordum😂 Allah sabrını veriyor bence. Ben de normal doğum yaptım ama epidural aldım😂 doktorlara hastaneye güveniyorsanız epiduralli normal doğum herkese tavsiyemdir. Açıkçası ben de sezeryandan korkuyordum. Sonuçta bir ameliyat o. Kesiyorlar yani bana daha korkutucu geliyor. Hem normal doğumdan sonra bi iki saate ayaklanıyorsunuz çok hızlı normale dönüyorsunuz. He tabi doktorlar sezeryan şart dese sezeryan olacaktı bebek ve annenin sağlığından daha önemli bir şey yok.
Kendinize güvenin ve akışına bırakın derim ben. Şimdiden ay ben nasıl normal doğuracağım diye düşünmeyin onun yerine onca kadın yapabiliyorsa ben de yaparım diyin derim. He tabi kararınız sonunda hayır ben direkt sezeryan istiyorum olacaksa da saygı duymak gerek herkesin düşüncesi farklı hepsinin artısı eksisi farklı. İçinize sindiği gibi olsun her şey🤗 kafanızda büyütmeyin düşünüp durmayın derim